dimecres, 17 de febrer del 2021

FEM UN JOC D'ORIENTACIÓ AL PATI

La tarda del divendres dia 5 de febrer vam fer un joc d’orentació al pati.

El joc anava de diferents llocs famosos de París. En Jordi ens donava un mapa del pati on hi apareixien els punts cardinals: el nord, l’est, l’oest, el sud, el nord-est, el nord-oest, el sud-est, i el sud-oest. 

Desprès, ens van fer unes preguntes sobre el nostre monument de París, sobre el que havíem buscat informació durant el nostre treball del projecte de classe. Després de contestar-les bé, sorties al pati a buscar la xocolatina de París que hi havia amagada.

Cada xocolatina era diferent i tenia una fotografia del nostre monument de París. A més, eren un xocolatines molt especials, perquè eren vingudes de París de veritat!

Després de contestar les preguntes, vam anar a buscar la xocolatina, i jo la vaig trobar. La meva era situada al nord-est, és a dir, cap el gimnàs i els seus costats. I quan la vaig trobar al tobogan i la vaig tenir, me la vaig cruspir!

M’ha agradat molt aquest joc perquè em va agradar la xocolatina i aprendre coses del meu monument parisenc; també vaig aprendre a orientar-me seguint els punts cardinals.

Autora del text: Nahia Roselló Sánchez.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada